Για τη Βρετανική προπαγάνδα στο Β’ Παγκόσμιο πόλεμο επαναδραστηριοποιήθηκε το Υπουργείο Πληροφοριών που είχε δημιουργηθεί κατά τον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο και εμπλουτίστηκε με υλικά όπως κινηματογραφικά έργα, εβδομαδιαία επίκαιρα και ραδιοφωνικές εκπομπές. Ο Τσόρτσιλ παρουσίαζε τον Χίτλερ σαν την εστία του πολέμου και τους Γερμανούς σαν σατανικούς.
Εφαρμόζοντας Μαύρη προπαγάνδα οι Βρετανοί κατασκεύασαν πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, σε πολλές κατεχόμενες χώρες όπως τον Gustav Siegfried Eins (GS1), όπου ο ομιλητής “Der Chef” υποτίθεται ότι ήταν ένας εξτρεμιστής Ναζί, που κατηγορούσε το Χίτλερ για ήπια πολιτική. Ήταν ακριβώς η ίδια τακτική την οποία χρησιμοποιούσε η Γερμανική οργάνωση German Büro Concordia που λειτουργούσε ραδιοσταθμούς Μαύρης ρατσιστικής και αντικομμουνιστικής προπαγάνδας, που δήθεν λειτουργούσαν παράνομα.
Οι ΗΠΑ δεν είχαν πόλεμο στο έδαφός τους. Η προπαγάνδα στις ΗΠΑ χρησιμοποιήθηκε στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο σε ευρεία κλίμακα για να εξασφαλίσει οικονομικούς πόρους για τον πόλεμο. Η οικονομία και η βιομηχανία βγήκαν κερδισμένες από τον πόλεμο έχοντας δημιουργήσει την ψυχολογία πως οι εργάτες στον πόλεμο είναι “Στρατιώτες της Παραγωγής”. Για την πώληση Ομολόγων Πολέμου (War Bonds) αξίας 73 δισ. δολαρίων η προπαγάνδα έκανε έκκληση στον πατριωτισμό μειώνοντας μισθούς, μοιράζοντας φυλλάδια ακόμη και στα σχολεία για αποταμίευση. Με την έκκληση στις γυναίκες να παράσχουν βοήθεια στους άνδρες τους πολλές νοικοκυρές μετατράπηκαν σε φτηνό εργατικό δυναμικό αυξάνοντας μέσα σε 2 χρόνια κατά 15% το ποσοστό των εργαζομένων Αμερικανίδων. Με δύο προπαγανδιστικές καμπάνιες εντάχθηκαν γυναίκες στο στρατό και στις στρατιωτικές υπηρεσίες.
Η Αμερικάνικη προπαγάνδα έδινε την ψευδή εντύπωση ότι ο πόλεμος θα είναι σύντομος ενώ ο Χίτλερ και οι Γερμανοί παρουσιάζονταν σαν ηλίθιοι, ο Μουσολίνι σαν γελοίος, οι Ιταλοί σαν πρότυπα του κακού, οι Γιαπωνέζοι σαν τυφλά φανατισμένοι, πολεμοχαρείς, ανελέητοι και ο Χιροχίτο γελοίος.
Από το Δεκέμβρη του 1941 ο Walt Disney εργάσθηκε για την Αμερικανική προπαγάνδα δημιουργώντας έντυπα και κινηματογραφικά κινούμενα σχέδια. Έως το 1945 χρησιμοποιούσε πάνω από το 90% του προσωπικού του για την παραγωγή προπαγανδιστικών έργων για όλους τους τομείς της αμερικανικής κυβέρνησης και του στρατού. Η αμερικανική κυβέρνηση τον έβλεπε σαν τον κατ΄ εξοχήν δημιουργό της δημόσιας ηθικής και της εκπαίδευσης του στρατού. 26 εκατομμύρια αμερικανοί παρακολούθησαν το φιλμ με τον Ντόναλντ Ντακ που σχετίζεται με το όφελος του πολέμου από την είσπραξη των φόρων των πολιτών.